Friday, January 10, 2014

My HomeMade Danbo

Sudah agak lama saya tak updated kan? Rasa rindu dah mula membuai perasaan saya sekarang ini.  Jadi, untuk permulaan yang baik ini saya nak share beberapa keping gambar photography yang saya snap selama saya menyepi.  Nak cerita sikit mengenai patung danbo yng saya snap ini sebenarnya danbo ini buatan saya sendiri.  My homemade danbo ini memang tak secantik yng ori.  Tapi tak apa, yng penting keinginanan saya untuk memilikinya sudah tercapai.












Disebabkan baru percubaan yng kedua, danbo saya agak comot.  Bukan main susah untuk saya membuat lobang kecil untuk menyambung tangan dan kaki.  Dengan kesihatan saya yng tak mengizinkan, rasa nak siapkan danbo impian saya ini, saya ambil jalan pintas, super gluekan jer tangan dan kakinya untuk menyiapkan kerja saya yng hampir seharian membuatnya.  Hihi, yng penting rupa dia dah ada kan?.


No comments:

Post a Comment