Sunday, January 12, 2014

Danbo Saya


Sejak kebelakangan ini minat saya dalam tangkap menangkap gambar ini nampak semakin mengganas.  Namun, disebabkan kesihatan yng belum berapa nak sihat ini, maka saya redakan hati saya untuk tidak terlalu aktif.  Tapi alhamdulillah, dgn kudrat yng ada ini, dapat juga saya melepaskan keboringan saya kerana ianya juga merupakan satu terapi untuk diri saya...



 Siapa aku untuk teguh di sisimu....


 Biarkan aku...


 Apa yang ada padaku...?


 Terbiar sepi...


 Akukah yang bersalah...?


 Kiranya aku tahu...


 Aku yang sendiri dan sepi...


 Segalanya akan berakhir...


...dan aku redha


Sementara menunggu kakak saya mengambil ubat dekat kelinik, saya dalam kereta mencari view yng menarik untuk danbo saya beraksi.  Akhirnya....sedikit berhasil walaupun ruang agak terhad.  Maklum dalam kereta kan.  Itu pun sudah cukup untuk melepaskan keinginan saya. 


No comments:

Post a Comment