Friday, November 21, 2008

BRIGHT JIGSAW INTERNATIONAL SCHOOL ANNUAL CONCERT ANG GRADUATION CEREMONY

Ani time ku attend my anak buah punya performance masa hari rabu lapas di ICC, Berakas...memang iski banar ku kan meliat my anak buah ani menari salsa malam atu...so cute...durang menari ramai-ramai tapi masing-masing dengan pasangannya...aduiiii! cute banar kanak-kanak ani menari....umur 4 tahun pun sudah pandai menari...sudah pandai menghafal langkah tarian yang kana ajar atu...memang otak kanak-kanak sekarang ani...so pintar!!!
Masa malam atu memang kami semua enjoy...walaupun ada jua diantara persembahan yang kurang sempurna tapi kami yang menonton semua enjoy and terhibur jua sama persembahan durang atu...ada some part atu sampaikan kami inda dapat menahan ketawa...memang lucu bah kanak-kanak ani bila membuat persembahan macam atu...menari...ada yang pandai...talabih pandai pun ada... ada yang tagak saja bediri...memang enjoylah kami malam atu...







Btw...my anak buah Nuraina Nazifa atu...memang pandai menari...angah bari tabik springlah!!! and tahniah di atas kecemerlangan alai dalam peperiksaan baru-baru ini...Semoga akan lebih success di dalam bidang pelajaran!!!

No comments:

Post a Comment