Sunday, September 7, 2008

SEDEKAH FROM MY COUSINS, AUNTIES, BRO, SIS & NEIGHBOUR





Antara sedekah from my cousins, aunties, sis, bro and neighbour semalam...Ni jer yang sempat Alia shoot...Kalau nak dikira lebih 26 juadah yang my family terima semalam. Antaranya seperti kek coklet kacang, beef curry puff, chicken cheese, agar-agar lapis, kuih kosui, kuih kokochi, jelurut, kuih punjung, agar-agar jagung, puding lapis, kek sarang, kek masam manis, bingka susu, kek coklat, anggur, limau manis (3 org yng beri), ikan kering, air tebu, nasi beras kampung, bingka kacang hijau, kuih cara, sambal mangga, putu mayang (2 org yng beri), kelupis, jus buah kiwi and air teh ( sedekah from catering).


Syukur alhamdulillah di atas rezeki dan nikmat yang Tuhan telah berikan. Our family berterima kasih sangat-sangat pada you all semua sebab dengan makanan yang you all telah sedekahkan tuh dapat jugalah menjadi juadah berbuka bagi jemputan-jemputan yang datang. Di samping you all diberikan pahala di atas amal di bulan puasa nih you all juga pasti akan dapat ganjaran yang berlipat kali ganda di bulan baik lagi penuh mulia nih...


Semoga juga roh-roh saudara mara kita akan aman di sana dan ditempatkan bersama orang-orang yang beramal soleh terutama sekali roh arwah ayahnda tercinta semoga akan tenang dan dijauhkan dari segala siksa. Semoga rohnya akan ditempatkan di tempat yang tinggi bersama orang-orang yang beriman dan beramal soleh...Amin...!

Alfatihah....

No comments:

Post a Comment