Thursday, November 19, 2009

SYAWAL GIFT PRIZES


Hye! gambar dibawah ani ku ambil dari borneo bulletin hari atu..inda ku ingat berapa haribulan kah tu...tapi time ku mengambar ani haribulannya 29/10/09..iatah kali haribulannya tu..aku atu inda tau actually kan namaku ada tersenarai dalam penerima hadiah lucky draw atu...sekali my sis ada msg aku time atu..kan tau apa msgnya..?. "CONGRATULATIONS!!! kita dapat hadiah lucky draw...ada nama kita dalam borneo bulletin..." Hehe..supprise ku time atu, apa inda batah jua ku nunggu2 betuah kah ku inda kan dpt hadiah lucky draw atu sal durang BIBD bagitau time aku dtg ke majlis Takbir Syawal hari atu, durang kata tunggu saja nama pemenang-pemenang yang betuah dalam borneo bulletin...iatah nunggu pulangku...kehkeh...rezeki kali ah..siapa inda menunggu...mana tau hadiahnya class kah...haha..




Sekali, sudah ku kajumpaan namaku arah list atu...tarus tah ku ke BIBD Kiulap ngambil hadiahnya...iski banar...macam inda pernah dapat...selalu pulang ku dapat hadiah mcm voucer apa ani..sal aku ani rajin banar bah ikut menjawab kuiz di radio apa...mengantar skrip drama di radio and macam2 lagilah...yang aku selalu dapat voucer makan and voucer pembelian di gedung-gedung perniagaan..and kali ani aku dapat voucer jua sebagai hadiah lucky draw...voucer $10 membali-belah di Hoa ho kiulap..syukur tah namanya rezeki...siapa jua kan membagi kan...



Iatah barang yang dapat ku bali ni ngam2 $10. Dapat tah jua kami ratah satu family sambil meliat-liat tv..inda ku tau apa kan dibali...hajat kan membali kusyen basar tuk kan dipaluk-paluk sambil meliat tv...dapat jua kan dijadikan kenang-kenangan..tapi sayang nda tah jua kecukupan ungkus kan menambah time atu...malas tah ku lagi...syukur tah saja tu...Anyway, thanks BIBD, smoga Allah S.W.T akan selalu melimpahkan seribu kerahmatan buat BIBD kerana selalu menghargai pelanggan2 macam kediaku ani...Thanks!

No comments:

Post a Comment