Monday, January 26, 2009

INDA MAU TIDUR

Wah! Time ani aku and family tengah sibuk melayan mata..tidurku sekajap ganya..inda mau tidur mata ani walaupun hajat sudah kesampaian..maklumlah..aku ani andangnya gayat namanya di tingkat 6..gayat tah ku tu..tidur pun inda nyaman..

You know what? Time ku inda mau tidur ani baik tah ku do something..tarus ku ambil camera and zoom seorang-seorang durang yng tengah nyaman tidurnya..snap picture lagi best..kehkeh! Biar durang..

Siuk pulang sekali sekala menginap di hotel ani..nya org kan merubah angin..tapi aku ani paling bauri orgnya di kalangan family..langu bah jendela di suite rezqun ani melayan diaku..apa inda..setiap saat meliat ke luar jendela saja..

Tadi tepat pukul 12 am..banyak bunga api ku liat..aku with my sis yang seorang ani saja yang melayan bunga api di luar jendela..mom, sis and bro aku yang lain sibuk melayan mata..hehe

well..ani tah pengalamanku yang terbaru dalam tahun baru ani..empire & rezqun sudah merasai..maybe next time arah lain lagi..insya-Allah..

K! Balik rumah nanti tah ku masukkan any picture ke dalam blog ani..sehingga masa itu tiba..kan ku cuba jua tidur ni..selamat pagi!

No comments:

Post a Comment